reklama

Žime svoj život podľa seba...

Nechajte mi právo na vlastné omyly, na možnosť zvoliť si sám, čo mám rád. Chcem ísť vlastnou cestou, nie tou vami vyšliapanou, na ktorej by som stratil vlastnú tvár.  Metallica

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

  Možno sa zdá, že život je príliš krátky na to, aby sme zažili všetko čo by sme chceli. No občas sa nám zdá, že je príliš dlhý, a preto sme v ňom zažili mnoho zbytočností.  Nakoniec zistíme, že sme svoj život miestami ozaj premrhali. Otázka znie: Prečo? Odpoveď nájdeme ťažko. Azda pre to, lebo sme ho nežili podľa seba.   

Veď v dnešnej dobe existuje toľko podnetov ktoré ovplyvňujú naše konanie. Najsilnejším z nich je iste človek. Koľkí z nás kritizujú správanie iných. Ovplyvňujeme sa navzájom, a ak niekto nerobí niečo tak ako by sme to spravili my, pozeráme sa na to ako na najzvláštnejšiu vec na svete. Pritom každý koná podľa vlastných pravidiel života, ktoré sa občas nezhodujú s pravidlami iných.  

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už toľkokrát sa každý z nás potkol na základe osobných rozhodnutí. Ostrá kritika nedala na seba dlho čakať a už počujeme slová ako „ja som ti to hovoril/a“. Možno stačí povedať „no a čo“. Veď napokon z vlastných chýb sa poučíme najlepšie a takto naberieme najviac skúseností do života.  

Hoci sa to bude zdať mnohým zvláštne, ale žime život podľa seba. Iba tak ho prežijeme naplno a na jeho sklonku si môžeme povedať: „Som šťastný, lebo nežilo len moje telo, ale aj moje JA.“

Mária Berilová

Mária Berilová

Bloger 
  • Počet článkov:  24
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som študentka žurnalistiky FF KU v Ružomberku. Zoznam autorových rubrík:  MyšlienkyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu